Начало>>Нашите услуги>>Договори за поддръжка>>


Договори за поддръжка


Притежанието на собствен дом в Бъгария носи със себе си не само приятни ваканционни спомени, но също така и много отговорности, с които може да е трудно да се справите, когато не сте в България. Ние в SkiProperty.BG предлагаме не само професионално обслужване, но най-вече обръщаме голямо внимание на всички Ваши притеснения, приятелско отношение и ефективност при изпълнение на Вашите искания. Ние ще снемем отговорността от раменете Ви и ще осигурим безгрижните Ви дни.
За да направим притежаването на дома Ви възможно най-безпроблемно, ние предлагаме две нива на Договор за поддръжка на недвижим имот. Съвсем основен договор и друг, който е доста изчерпателен. С втория Вие може да сте спокойни като раглеждате снимки на имота Ви, правени редовно за Вас. Така Вие можете в действителност да видите как стоят нещата и да се справите с евентуални проблеми навреме. Така поддържате контакт с имота си, дори и физически да не сте там.


Договор за основна поддръжка
- 225 евро годишно
  1. Съхраняване на ключове
  2. Съхраняване на документи
  3. Подаване на годишните отчети на фирмата от счетоводител. Това включва заплащане на счетоводителя за неговите услуги относно работата му с неактивна фирма. Ако действително използвате фирмата си, за да търгувате, ще трябва да заплащате по-високи такси

Договор за пълна поддръжка - 450 евро годишно
  1. Съхраняване на ключове
  2. Съхраняване на документи
  3. Организиране плащането на сметките за режийни разходи
  4. Комуникация с фирми за охрана и кабелна телевизия и уреждане на месечните такси
  5. Комуникация със съседите
  6. Организиране на градинско обслужване
  7. Ежемесечна вътрешна и външна проверка на имота и изпращане на снимки на имейла на собственика - по заявка
  8. Организиране на поддръжка на имота (Това не включва управление на строителни дейности)
  9. Организиране заплащането на годишни данъци върху недвижимия имот
  10. Подаване на годишните отчети на фирмата от счетоводител. Това включва заплащане на счетоводителя за неговите услуги относно работата му с неактивна фирма. Ако действително използвате фирмата си, за да търгувате, ще трябва да заплащате по-високи такси
  11. Водене на справка на направените разходи и изпращане на отчети по заявка
Важно. Моля, обърнете внимание, че Договорите за поддръжка не покриват управлението по отдаване на имота под наем, а само личното му притежаване и използване. Ако случаен приятел или роднина е отседнал там, добре, но справянето с наематели е съвсем различно и е доста по-отговорна задача, която е извън обхвата на тази услуга. Тези договори се оказват практични и харесвани – хората обичат да получават ежемесечни снимки на имота си. Така те поддържат връзка с него и това ги уверява, че всичко е наред.